14 ay 8 günlük oğlum var. akşam uyuduktan 2 2 buçuk saat sonra uyanıyor. Emziriyorum. Başlıyor her 30 dkika da 1 uyanıp meme istiyor. Normalde 2 3 kez emip yatıyordu. Memeye düşkün bı bebek değildi. Ama şu 1 hafta 10 gündür inanılmaz düşkün. Gece boyu kaç kez uyanıyor sayamiyorum. Artık yara oldu göğüslerim 🫣 3 4 dk emiyor uyuyor sürekli böyle ne yapacağım bilmiyorum. Su vermeyi deniyorum kafasını sallıyor istemiyorum diye. Nasıl bı yol izlemem lazım sizler nasıl yaptınız. Gün içinde 3 kez emiyor bı sabah uyandiginda, bı öğlen uykudan kalkınca bide akşam yatmadan önce. Ama gece çok düşüyor üstüne, artık uyku uyuyamiyorum. Öğlen oglumu uyutunca bende onunla 30 dk 1 saat kestiriyorum bazen vücudum dayanmıyor. Ne yapmam lazım gece beslenmesini kesmeliyim, nasıl olacak bilmiyorum