ygmrkmsl benimde öyle ikinci doğumda o dokuyu alıyorlarmış. Sorun yaratacak bişey değil bence doktorumda dedi..istersen alabiliriz şuan dedi. Gerek görmedim. Zaten görünmeyen bir bölge. Ve bebeğimden hatıra bence bana göre. O yüzden çok sorun etmedim. Sağlıksal açıdan bir sorun değil. Keloid adı sanırım