Aysel05 Arkadaslar merhaba!oglum iki aylik bu gun agzi cok fena oldu,,bembeyaz dili dodaklari damagi..ne edeceyimi sasdim surekli agliyo.kaynanam karbanatli suyla silelim dedi,sizce ne yapa bilirim??
gnl666 Aysel05 bence eğer çok fazla ise öyle ağlatıyorsa doktordan onun damlası oluyor onu almalısınız
gvnkbr Aysel05 bende karbonatlı suyla sildim ince tülbent bisiyle serçe parmagima sarıp gezdiriyodum bide meme ucuna suruyodum karbonatlı su iyi gelmişti
Caganasaf Aysel05 doktorum bir bez yrdımıyla sodayla su karıstır sil demisşyi su ver birde asla pamucak olmaz
TgbasultAn Aysel05 karbon atlı su canım evet. Ben dilini silemedim ama karbonatlı su yapıp memesini batırıp ağzına verdim o şekilde azaldı bir de memeni Silmen lazım Karbonatlı suyla
gnl666 Benim bebeğimde de bir aylıkken vardı memeyi ağzına aldığında acı çekiprmş gibi çekiyordu doktor karnonatlı su ile sil demişti bana bende günde üç kere sildim bir hafta içinde azaldo ama tamamen geçmesi neredeyse bir ayı buldu
Elya-m1 Karbonatlı suyu bende duydum ama ilacı var diye biliyorum boğazına kadar inebiliyormuş dikkat edin bir an önce önlem almanızı tavsiye ederim
Tu-ba1091 Benimde oldu bende karbonatlı suyla temiz bir bezle sildim hergün şuan baya baya azaldı yoksa ilacı var ama en son sanırım çözüm o
Aysel05 Tesekkur ederim hepiniZe arkadaslar,1 hafta devam ediyim olmazsa doktora gotureyim,,mememin basinida siliyorum qazli bezle sildim ama..tulbentle diyil
Aysel05 TgbasultAn tamamdir canim opurem hepinizi,,Allah her kesin bebeyini korusun,hastalik rahatsizlik gostermesin,annelerede sabir🤲🤲🤲
SEERAP Canım benimde bebeğim iki aylıkken oldu karbonatlı su ile tülbenti batırıp sildim ama ilaç kullanmadan geçmedi mikostatin dye bi ilaç var iki gün kullandık geçti hemen günde üç kere 8 damla sıkıyorsunuz ağzına çok iyi geliyor
Aysel05 SEERAP evet aynen esim elinde ondan alip getirmis insallah gecer dayanamiyorum gorunce icim gidiyo