Biz gurbetteyiz 4.yü doğurduğumda çocuklarım doğumdan sonra geldiler hatta eve dönmek istemediler kaldılar gece döndüler hastalanmadılar, keza gelen arkadaşlarımın da çocukları vardı onlara da bişey olmadı.. Sonuçta geldikleri kat doğum katı ve zaten her yerde hastaneye gelen ziyaretçiler sırayla giriyorlar toplu şekilde tüm sülale ve arkadaşları almıyorlar.. Bişey olmaz ama illa takıntı yaptıysanız önce siz gidin ziyarete çocuklar eşinizle kalsın sonra eşiniz gitsin ya da hiç kafaya takmayın hep birlikte gidin 🍀🥰🙈🤣 sakınan göze çöp batar misali 🙈🤪