Edou Aysegull97 mama veriyorsanız her mamadan sonra bir yada iki çay kaşığı kadar verebilirsiniz. Bizim doktorumuz anne sütünden sonrada ver demişti ben hep su verdim 🤷🏻♀️
Kubrabalek Aysegull97 anne sütü sarılığı var diye ben vermiştim Dr öle demişti ve gerçekten sarılığı gecti
Mlkemrecre Ben mama ile besledigim için veriyorum.5.ayina gircegiz..ilk aylarda mama +süt sağma yapıyordum yinede veriyordum...
Caganasaf Aysegull97 valla ben yarı kırkından sonra 1 cay kasıgıyla baslamıstım su vermeye korkma ver hicbirsey olmaz
Libase Aysegull97 anne sütüyse senin yüzde80 i su zaten 6.aya geçtiğinde ek gıdaya başladında su verebilirsin yada 1-2 çay kaşığı vermeye başlayabilirsin 3. Ayda felan
aselsumeyye Libase Zeynep2035 Kaç aldın canım sorular nasıldı benimde ikinci sınav pazar günü sanki kalıcam gibi hissediyorum bir kere kaldım ya modum düştü
sultanalperen ilk gündenn beri veriyorum verilmesi taraftariyim. kalabak suyunu kaynatip soğumasını bekleyip öle veriyorum