Bebislerhakkinda Ecebaby aynı benimde hatta bu yüzden hala uyuyamadim bıktım bıktım bu ülkenin kötüye gidişatindan..neden biz de o ülkeler gibi sessiz sakin olamadık huzurlu olamadık neden neden. Kafayı yemek uzereyim anksiyetem tuttu😑
Neslihann37 Bebislerhakkinda bizim gibi ulkelerin huzurlu olması neredeyse imkansız birbirine taban tabana zıt kültür ve farklılıklardan oluşan ülkeler malesef böyle oluyor
Neslihann37 Ecebaby şu aralar kimse haber sosyal medya takip etmesin bence hepimize birşeyler oldu ülkenin gündemi insanları delirtecek çok ciddiyim sadece sevdiklerinizle güzel vakit geçirip hobilerle ugrasalim.
Ecebaby eminekutal ben de sürekli böyle şeyler düşünüyorum maalesef. Okula gidince nasıl koruyacağım ya bişey olur da söylemezse farketmezsem diye deliriyprım sanırım 😢
Ecebaby Bebisiminannesi offf kilo konusuna hiç girmeyelim 😥 ona da canım sıkılıyor onu da düşünüyorum ama sürekli diyete başlayıp bırakıyorum elde var sıfır kısır döngüdeyim
Ecebaby Deletedmom_215 o kadar kötü şeyler ki bir kadın yolda giderken saçma sapan yumruklanıyor kadınlar öldürülüyor bir yanda çocuklar istismara uğruyor hamile kalıyor bir yanda depremler yangınlar bu ortamda normal kalmak imkansız 😕
Ecebaby Bal_prenses gerçekten anne olmadan önce fani dünya elbet göçüp gideceğiz diye düşünüyordum ama anne olunca insan bebeği için yaşamak istiyor ölmekten korkuyor onu yalnız bırakacağım düşüncesi katlanılamaz derecede kötü 🥺😔
Ecebaby ase95 bir de hangi birinden koruyacağız 🥺 felaketlerden mi sapıklardan mı kötü insanlardan mı nasıl yetişeceğiz 😭
GkcnKn Harfiyyen yaşıyorum hepsini yaklaşık üç yıldır ve hiçbir çözüm bulamıyorum çok yıpranıyorum ani ölümler olaylar mahvetti hepimizi 😞
Yesillhanim Ecebaby bende aynıyım 6 Şubat depremini de yaşamış biri olarak bir türlü kendime gelemiyordum zaten şu son olaylardan sonra da iyice kötü oldum gece yatağa girince acaba sabaha uyanabilecek miyim diyorum meğer eskiden ne güzel hayatımız varmış