bebek22 15 aylık bebişime yine başladık , NBL DROP var mı bu markayı kullanan ? memnun kaldınız mı , yada başka ne kullanıyor, çok yıprandık ailecek bitmedi gitti şu gaz :(
Ertugggg bebek22 15 aylık artık gaz sancısı olmaz ki çocuk rahatça kendi çıkarıp rahatlaması lazım çocuk doktoruna gittiniz mi bağırsaklarla ilgili bir problem olabilir mi
Kendim123 bebek22 merhaba ne gibi sorununuz vardı acaba bizde 15 aylığız gündüz cok rahatca gazını cıkartıyor ama gece olunca ve saati geldimi cocuk gazmana dönüşüyor çıkaramıyor ve tabi gece uykusunada gecemiyor farklı bişi yedirdiğimde okey sindiremiyor diyorum ama aynı şeyleri yediğindede oluyor
bebek22 Ertugggg valla şaşkınım normalde gündüz bir şey yok, ama gece olunca vay halimize, gittik Dr geçmesi lazım diyor , adam gibi bir Dr bulamadım çocuk Dr yok :(