2 aylık bebeğim var, ama uykusuzluğa hala alışamadım. Devamlı eski dönemlerim aklıma geliyor, gün içinde aptal gibi oluyorum. Uykuyu çok seven bir insan olarak, bu sorumluluk bazen beni yoruyor. Ne zaman geçecek bu ruh halim? Ne zaman uykusuzluğa alışırım 🥲