lidokain nurozkann gayet iyi canım küçük tansiyon birazcık düşük ama bu seni zorlamaz. Hemşireyim ben
Busrab0 nurozkann gayet iyi ideal tansiyon 120/80 ancak her kişinin normal tansiyonu farklı olabiliyor benim 110/80 110/70 normal tansiyonum 10 ün altına düşerse benim vücudum için düşük tansiyon moduna giriş oluyor ☺️☺️
_adrrdnz00 Birdunyabircennetannesi Sizin mi tansiyonunuz. Yok ya yüksek değil normal aslında 12 ye yakın olduğu için hafif yüksek dedim yoksa 10 veya 11 ideal zaten 9 da düşük ve 9 ın altı da
Birdunyabircennetannesi Tansiyonunuz çok değil hafif düşük O da küçük tansiyon Dinlenin biraz düzelecektir