Dilara_5133 Eşimin işi nedeniyle Niğde’ye gelicez en üst katta bütçemize uygun 0 ev alıcaz Allah izin verirse çevre etraf yok akar yok kokar yok soğuk olur modelimizi bozuyorlar oturanlar bana bir yardımcı olabilirim bayanlar 🥰okadarmı kötü ben ilk defa en üstde oturcam
Tuuggccee Dilara_5133 öncelikle hayırlısı olsun allah gule gule oturmayı nasıp etsın bızmde kendı evımız bes katlı en ust katta oturuyoruz bızde 7 sene olucak hıc akma kokma vesaıre olmadı ama yalan soylemıyım yazın cok sıcak kısında dogalgaz olmasa soguk yanı ama bzm ısı yalıtım yok oyle olsa hıc sıkıntı olmıyor🙂 tabı yazın guneste alıyor her oda orasıda ayrı🤷♀️😅
zeynptgb Dilara_5133 hayrli olsun inşallah.yalitim olayı önemli bı de cephesi nasıl.yani benim suanki ev yazın hamam kışın buz gibi tabi bazı odaları oyle.ben de mevsimlik degsityrym odalari😊
yuuuiutttt Dilara_5133 yazın sıcak olur ama klimayla falan hallolur yani en azından altta kalıpta milletin bişey cirpmasini veya sesini duymazsınız
Dilara_5133 Tuuggccee Teşekkür ederim ısı yalıtımı varmış dediklerine göre bilemiyorum yazın zaten kalmıcam yazın yayladayız😂😂tarsusdan gidicez Niğde’ye Niğde’de çok soğuk oluyormuş hakkımızda hayırlısı bakalım
nskn Ailemin evi de kendi oturduğum ev de en üst kat hiçbir sıkıntı yok vallahi olacaksa orta katta da olur takılmayın böyle şeylere hayırlı olsun
ktt Bende en üst katta oturuyorum bu yıl o kadar çok yağmur yağdı ki evin her yeri rutubet oldu, yazın da malum Antalya sıcağı baya sıcak oluyor ama güzel tarafı da yukarıdan gürültü yapan yok halı, sofra bezi silkeleyen yok bunlarda iyi tarafı🥰🥰.
bittercikolata__ Dilara_5133 ben çatı katında oturuyordum eski bina ısı yalıtımı yoktu yazın aşırı sıcak kışın çok soğuk oluyordu. Ama görümcem yeni bina ısı yalıtımı olan bir evde en üst katta oturuyor onun ev de sıcak oluyor
Dilara_5133 bittercikolata__ inşallah yeni bina olduğu için ısı yalıtım var mış inşallah öyledir yani
minoli Bizim ev güney cephede olduğu için soğuk olmuyor aksine misafirler hep eviniz çok sıcak der üst kat avantajı tek manzara tabi etrafın binalarla kaplı değilse onun dezavantajı kuşlar sürekli pisliyor balkon pencere kenarlarına falan benim binada asansör yok o yüzden çıkacağım inşallah ama sizde asansör varsa alınabilir birde çocuk için cam balkon daha güvenlikli olur
Bir-prens-annesiii Dilara_5133 kayınvalidem ev arayışlarında çok tecrübeli en üst katta iyi değil giriş kat da iyi değil der en iyisi ara kat der ve aldığı evler hep ara katta sadece kendi oturduğu ev en üst kat oda kura da çıktığı için rutubeti vs yok ama yazın aşırı sıcak oluyor evi her yerden güneş aldığı için kışın da en düşük ayarda petek yakarsa ısınmıyor biraz yüksek açması gerekiyor ama ablam kirada oturduğu zaman da üst dublex de oturuyordu yazın bir sıkıntı yoktu yeni binaydı o eve ilk ablam oturmuştu kışın yağmur yağdığında salonun üstü terasdı ve salonun tavanından su akıyordu apar topar taşınmıştı o evden
Oz033603 Dilara_5133 Yağmur yağınca akıyor ya bazı yerlerinde üst katta oturmak pişmanlık ısınmıyorsa orta katta oturanlara göre