Isil26 Kizim 2.5 aylik oldu.emzirirken ilk once agliyor sonra emmeye basliyor ama aglamadan emmiyor bu normal mi acaba
Elya-m1 Benimkide 14 te 2 aylık olacak çılgınlar gibi ağlıyor emziremiyorum hoplaya zıplaya zorla tutturuyorum memeyi 🤦🏻♀️
Isil26 Elya-m1 bilemedim ki bu atak haftasi mi ne benim kizim 2 hafta erken dogdu yeni mi girdik bilemedim