Dondurmalikahve 4,5 yaşında oğlum henüz tam olarak tani almadi ama dehb kesin diyebiliriz dedi doktoru ve otizim mi yoksa üstün zeka mi ilerleyen yaslarda daha belli olur dedi biz simdilik baska bir doktora daha danisacaz. Dediginiz gibi kendinden büyüklerle cok iyi sohbet ediyor ama kendi yasitlarini sevmiyor onlar daha bebek birşeyden anlamiyorlar diyor çünkü algısı çok acik okuma yazma basit toplama cikarma saat tarih v.s biliyor yaşıtlarının oyunlari ona tuhaf geliyor okulda da bu yüzden cok sıkılıyor bakalim hakkimizda hayırlısı