Benim oğlumda iki yaşındayken her gece aynı saatte ağlayarak uyanırdi belki atak da olabilir bilmiyorum 1 ay sürdü gerçekten çok yiprandik , ama normal ağlama değildi korkudan ölüyor gibi bağırıyordu beni istemiyordu gözü kapalı git diye ağlıyordu , sonra annemin tanıdığı bı hoca amcamız vardı okudu bı dua yazdı koydum yastığına geçti gerçektende gece korkutuyorlar çocuğu çok dedi gerçekmiş , inanirmisiniz boyle seylere bilmem ama öyle parayla yapan kişilere inanmayın , bilgili dualı biri olsun ,…