tazemom1 Kızlar selam 🌸 İstanbul daki annelerim ücretsiz aktivite etkinlik oyun alanı gibi yerlere gidiyor musunuz ? Gittiğiniz yerleri paylaşalım mı ?
Lolik tazemom1 geçen hafta üsküdar bilim merkezine götürdük oğlumu. Dinozor müzesi gibi bir alan yapmışlar . Küçük bir kum havuzu da vardı kemik buluyorlardı ama ben salgından dolayı oraya sokmadım
niloyaaa tazemom1 ümraniye buyaka alışveriş merkezinde buz pateni yeri koymuşlar ama 5 yaş sınırı var. Yine ikeada ücretsiz kar küresi yapma atölyesi vardı ama ikeanın ayın 21-23-25 i yani yarın son
Lolik tazemom1 kalabalık değildi . Gitmeye değer şöyle değer benim oğlan şuan tam dinozor merak döneminde o yüzden dikkatini çok çekti. Uzayla alakalı falan başka başka alanlarıda vardı ama benim oğlum küçük olduğu için biz başka alanlara girmedik
tazemom1 asi765_ evet ama ücretli yerlerde çok kalabalık oluyor hatta en son gittiğim yerde çiş kokusundan duramadım Gidip de beğendiğiniz bir yer varsa önerir misiniz fikir olsun gidelim 😊
asi765_ tazemom1 valla çok haklisinz evet kalabalık erken saatlerde gitmeye dikkat edyrm viopartlarda avmlerde taklyz genellikle begendgm bı yer olursa mutlaka yazarm 🌸