Gizemgizem Oncedende post acmistim ihtiyac sahibine vercem diye ama yasakmis. O yuzden 1 tlye satayim bari var mi ihtiyaci olan? Sadece icinden bir kez kullandim bebegimin alerjisi oldugu icin kullanamadim oyle duruyor
Busraoz Ben de Similac açmıştım 1 hafta olmadı 3 max 4 gün 850 gr bir mamalık kullandık emmedi isteyen olursa 1 Numara benimki de
Aryamurat Benımde mamaya ihtıyacım vardı burda uygun fiyata bırı vereyım dedı numaramızda yazdım tel fakat ne aradı ne döndü insan okadar kötü oluyorki hayat şartları çok zor sizin gibi insanları allah eksik etmesin allah evlatlarınızı size bağışlasın 🥰