doruk14 Kızlar bebeğimin dilinde beyaz pamukcuk gibi leke var geceleri cok guzel emiyor gunduzlerı sureklı emerken yarıda bırakıyor. Gündüz uykulu halinde de verdiğimde güzel emiyor ama uyanıksa zorlanıyorum. Gazlı bir bebek gaz mı, pamukcukmu yoksa süt lekesi mi anlayamadım emzik veriyorum onu güzel emiyor başına gelen var mı ?
haha21 doruk14 karbonatla temizle canim benim oğlumda 3 aylik iki günde bir temizlerim ilk yaparsiniz biraz miz mizlanmasini idare etmeniz lazim ama sonra bir rahatlik gelecektir bebeye oyuzden arkadaşinda dediği gibi gonul rahatlihiyla yapabilirsinuz
trabzonlumom doruk14 hayır bi zararı olmaz bi kızımla hastanede yatarken hemşirelerde aynısını uyguladı gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz. Emmeyi yarıda kesmesi gaz sancısı da olabilir çünkü aynısını çekiyoruz şuanda
doruk14 trabzonlumom ozaman bı deneyeyım. Pamukçuk olsa gecede emmez dıye düşünüyorum doktor kontrolünede var daha
nutellla O dönemde benim meme reddi olmuştu, sadece uyurken emzirebiliyirdum. Uyanıkken memeyi biraz emip bırakıp ağlıyordu. Benim bebeğimde de beyazlık vardı çok yoğun değilse sıkıntı değil, bende arada bir karbonatlı su ile siliyordum.