Güzell anneler hepinize hayırlı geceler olsun 💖
Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu ve ilk Reglimi 2024 Aralık’ta oldum 2. Regl bekliyorum hâlâ olmadı günü baya geçiti sizce normal mi yoksa olur mu çok tedirginim oldu olacak olmayacak niye olmadı diye yaa aslında çok fazla belirtileri var baş ağrısı bel ağrısı karın şişliği sivilce vs sizce normal mi başına gelen var mı “ ayrıca 8 aylık bebeğimi de düzenli emziriyorum emiyor ”