karpuz_ Zor oluyor mu kaç ay var aralarında? Harika iyi ki böyle oldu diyen var mı ya da keşke daha fazla bekleseydim diyen? İadeal zaman ne zaman sizce 🤔
AnnaKarenina_ karpuz_ çok zor. Ilerde rahat edersjn laflarina bakmayın anne psikilojisi çöküyor ve bir çocuktan birisi kesinlikle bir şeylerden eksik kalıyor en az 4 yaş olmalı
simseklivekalpli karpuz_ bir iki numara arası 2.5 yaş iki üç numaram arası 3 yaş var. Ben çok rahatım.
karpuz_ AnnaKarenina_ evet tam da böyle dedikleri için istedim aslında ama yorumlardan sonra korktum😂
bkom Benimde 2 yaş araları desteksiz büyütüyorum ( eşim iş harici destek o da mecbur yani bu çocuklar bı benim değil) 1 aylık 2.cocugum, asla asla önermiyorum aslaaa timarhanelik olcam az kaldı. İlk çocuğum çok sakinmis onu anladım
zeynptgb karpuz_ araları 2yas aşırı zorlandım aşırı yıprandım ideal zaman diye bir şey yok yani en azından benim için Çünkü aileler hem yakın hem uzak yani eşten başka destek olmadan 18.aya geldik şükür ama beni gör eski halimden eser yok.varligina şükür olsun asla pişman değilim ama bu kadr zor olmaz diyrdum sadece o biraz şok etkisi yaptı ben de bu de destek olabilecek insanlarda hastalanınca… Tabi kimseye guvenmedim yanlış anlaşılmasın malum bu konu en çok tartışılan konulardan… Allah bir çıkar yol gösteriyor
karpuz_ zeynptgb tabiki herkes kendine güvenip yapmalı haklısın yardım ediliyorsa ne ala. Ben ilk çocuk için de zorlandımm aslında ama sonradan çok zaman geçince aynı şeyleri başa sarmak zor olur diye de düşündüm bilemedim 🥲
simseklivekalpli karpuz_ asla değil 😂😂 biri 7 yaşına girecek biri 4 yaşını geçti biri 16 aylık. Hepsi ayrı ayrı inat atarlı falan ama aralarında ara ara kavga olsa da iyi anlaşıyorlar küçükken de boyleydi çok kıskançlık yaşamadılar birbirlerine zarar vermediler
omerbera karpuz_ böyle bir post açıp dertlesmeyi istiyordum biri 1 diğeri 2 yaşında psikoloji falan kalmadı bende çok zorlanıyorum çok sinirleniyorum TV en yakın arkadaşım ama açınca da vicdan azabı çekiyorum çünkü onlar da izliyor ama ciddi bunalımlardayim
asi765_ Ayy ay benim aralarında bir yaş var biri iki yaşında diğeri bir yasinda inanın çok zor anlatacaklarım bu kadar teşekkürler 🥴😅😅