ariaaa bende ücretsizdeyim benimde donuşte boyle bir talebin olucak cunku eşim sehir dısına gıreve gidito düzenli olarak yok belli aralıklarla , zaten oldugundada nöbetleri oluyo mecburlar yani vermeye, sizde dert etmeyin sonucta cocuk durumu var bulurlar bi yolunu . Kan alma birimleri bunun için var 😄