ocak94 Kızlar doğum yapalı 31 gün oldu. İlk günler kırmızı pembe turuncu kahverengi siyah olarak devam etti günlerce koyu geldi ama sonra tekrar turuncu oldu ve dünden beri kırmızı geliyor anlamadım ben bu işi bu normal mi yoksa ben regl mi oldum
berrakhsmnlr 40 gün kanama normal diyorlar ama bilmiyorum benim 25.gün tamamen kesilmişti regl olsanız anlarsınız bence 1 sene de düzensiz olabilir veya hiç regl olmayabilirsiniz
ocak94 berrakhsmnlr ama kahverengiden tekrar kırmızıya dönmesini sen hiç söylemediler bide belim kasığım ağrıyor ondan şüphelendim sizin de bu 25 gün içinde kahverengiden tekrar kırmızıya döndüğü oldu mu yoksa kahverengiden sonra mı bitti
hilalllg ocak94 merhaba ne yaptınız benimde doğum yapalı 28 gün oldu 25 günde kanama bitip aynı sizin gibi normale dönmüştü sonra tekrar kanama başladı pıhtılı