Tunaa ben doktora sormuştum 6 aydan önce kullanılmasını tavsiye etmiyorum demişti. İçinde rahatlatma olarak uyuşturma özelliği olduğundan sürekli uyumak ister ve kaliteli zaman geçiremez demişti. Anca cok huysuz oldugu zamanlarda saatlerce uykusu oldugu halde uyumadıgı zamanlarda diş cıkarcagı zamanlarda verilmesini önermişti.