Anneler bu ikinci yazım ama aklıma gelmişken herkes duyurmak istedim. Öksürük sıkıntısı çeken büyük küçük herkes bir portakalı ikiye kesin küçük tencereye koyun dibine 2 bardak su koyun, daha sonra portakalların üstüne birer tatlı kaşığı şeker dokun. Toz şeker. Daha sonra ağzını kapatıp suyu kaynatın. Hiç ağzını açmayın 5 dk kaynasın sonra altını kapatın demlemeye bırakın. Daha sonra portakalı olduğu gibi bardağa sıkın ve tüketin hemen. Sıcak olsun hemen için cok çok faydasını göreceksiniz.