83Alona Doktorlar üzerindeki sorumluluk gereği her ihtimalden söz ediyorlar. Detaylı ultrasondan sonra 5000de 1 riskten bahsetmişti doktor yüksek dediği oran olarak. Ama aslında bize göre 5000 bebekte 1 de oldukça düşük bi oran bakınca.
Doktorun odasından çıkınca kendimi çok kötü hissetmiştim dünya başıma yıkılmış gibi olmuştu bir an. İnsan bebeğinde herhangi bir dezavantajlı durum olabileceğini aklına getiremiyormuş ilk başta. Sindirmek zaman almıştı ama sağlığı her nasıl olacaksa bu bebek bizim bebeğimiz ve onu çok seveceğiz noktasına geldik eşimle. Hamileliğin ilerleyen süreçlerinde bu kadar kafama takmamıştım bu durumu artık. Hassas bi dönem olduğu için kendinizi çok üzmemeye çalışmanızı tavsiye ederim, bebekler her şeyi hissediyorlar 🩷