eses123 7buçuk aylıkken falan kullanmaya başladık 11-12 aylıktı sanırım bıraktık yürümeye çalışıyordu ona güvenip çabayı bırakmasın diye, 13 aylıkken yürüdü. Parmak ucuna basma vs gibi şeyler yaşamadık ama bir arkadaşımızı doktoru uyarmıştı yürüteç kullanmayın parmak ucuna basma eğilimi var çocuğunuzda diye. Yani doktorunla konuşarak karar verebilirsin canım bizim doktorumuz 8. Aydan itibaren kullanabilirsin demişti biz biraz erken başladık🙈