Biraz önce bir annenin verem aşı iziyle ilgili bir postunu okudum, aklıma geldi sonra oğlum 11 aylık ama iz yok aşının yapıldığına eminim çünkü geç kalmıştık ve üniversite hastanesinde yaptırmıştık. Büyük oğlumda yara olup kabuklanmıştı hiç aklımıza da gelmedi. Tutmadığını mı gösterir acaba? Yarın sabaha kadar içim içimi yer diye bilgisi olan varsa öğrenmek istedim.