Merhaba,çok zor durumdayım,bebeğim kabız ve sanırım zorlarken poposunda çatlak oluştu,karnı ağrıyo kakası var ama asla yapmıyor acıyor diye günlerdir böyleyiz,fitil attım bir kere aşırı ağladı,çatlak varsa zorlamakta istemedim tekrar atmadım o yüzden,kaka yumuşatıcı ilaç verdim fayda etmedi, kayısı zeytinyağı hepsini denedim, sürekli ağlıyor uyanıp uyanıp ne yapabilirim fikri olan var mıdır?