Merhaba. 8 ay 13 günlük kızım var ve ptesi ise başlayacağım. Süt sağıp bırakıcam ama bir de devam sütü mü mama mi ne almalıyım fikir verir misiniz? Bir de hangi marka tercih etmeliyim. Bebeğim bu zamana kadar hiçbirini kullanmadı acaba alışır mı? Kafam da deli sorular