teachermom5 benim ikizlerim 28 aylık hiç bi öğünde içecek vermiyorum
Midelerini yemek yerine sıvı ile dolduruyorlar
Gereksiz iştahsızlık oluyor ve mide boşa doluyor
Çorbalarını dahi kıvamlı yaparım
Ben buna inanıyorum bu yüzden ikizlerim çok güzel yiyor hiç
Bi şey ayırt etmeden
Arada deniyorum ayran veriyorum tabaklarını asla bitirmiyorlar çünkü sıvı ile doluyor küçük mideleri o yüzden ben içecek kesinlikle vermiyorum 💐