oglusum1_ 4 aylik bebegim doğduğundan beri biberonla besleniyor 4 tane biberon değiştik çok fazla akıtıyor ağzının kenarlarından Bi türlü yiyemiyor philips de denedik onuda çekemiyor Bi bilgisi olan varmi neden böyle çok zor yiyor