Kızlar hello birşey soracağım benim bebeğim çok küçüklükten beri uyurken ellerimle oynayarak uyuyor hatta gece uyanıyor elimi tutuyor tekrar uyuyor. Başta alışkanlık olduğunu düşündüm ama bugün acaba normal mi diye merak ettim hiçbirşey bulamadım. Yapan bebek var mı normal midir yada