Mammakup bende ayrı yıkıyodum dalin sıvı deterjanını aynı zamanda yumuşatıcısını ama demekki o iyi gelmiyormuş şuan iki bebeğimin çamaşırlarını beraber hacışakir granül matikle yıkıyorum doğrusu her zamanda onların kıyafetlerini ütü yapamıyorum ama çok şükür alerji olmuyolar pişik oldukları zaman bile advantan kremi kullanıyorum tek seferde geçiriyo pişiği çocuk doktorumuzdan Allah razı olsun gerçekten çok bilgi bi doktor ilk oğlumun sayısız alerjisi var hepsini bu doktor sayesinde tedavi ettik sizede tavsiye ederim (ADVANTAN KREM, HACIŞAKİR GRANÜL DETERJAN)