mysozclk Dogum sonrası karnının ıcınde sanki hala bebek varmıs gıbı mınık hareketler olur ya o bende hıc gitmedi kızlar bu durum normal mi ya 🤦🏻♀️
zehrababy mysozclk çoook normal seneler sonra bile bu hareketi hissediyor kadınlar hatta bununla ilgili araştırma bile yapılmıştı Google den bakabilirsiniz