ays45
kahvaltı: omlet, peynir/pankek/krep çeşitlendiriyorum
Ara öğün: meyveli yoğurt/ sebzeli kek/ simit ya da ne varsa elimin altında çünkü çok sinirli oluyor acıktığı gibi bir şey yemezse😂
Akşam: kendimize ne yaptıysak
Arada tok ama krizlere girince züberin hurma toplarından veriyorum ya da hipp bebe bisküvisi yiyor