Arkadaşlar merhaba kızım 1.5 yaşından beri gözlük kullanıyor gözünde dışa doğru kayma var aynı zamanda hipermetrop astigmat var İstanbul’dayim olabildiğince hep özel olsun iyisi olsun diyip büyük hastanelere götürdüm ama hepsi farklı bişey söyleyip hep farklı gözlük verildi hatta bir tanesi tamamen yanlış gözlük camı vermiş kızımın gözünün derecesi arttı yaşayan annelerimiz var mı böyle durumu onerebileceginiz doktor var mı İstanbul’da çok üzülüyorum kayma olunca kızım eliyle bastırıp durdurmaya çalışıyor