m1sc Bebegım 6 aylık oldu. Ek gıdaya gecınce az emer dedıler tam tersi oldu. Saat başı emmek ıstıyor. Süreklı mız mız. Artık emzırmek ıstemıyorum sınırlenıyorum ve bıktım cıddı anlamda. Sabır dıledım dılıyorum ama yok yanı yoruldum.