Kızlar 6 ay önce doğum yaptım. Sezeryan oldum çok şükür bi sıkıntı yaşamadın ağrılarım falan çoktu tabi ama yavaş yavaş iyileştim. Şükürler olsun çocuğum da sağlıklıydı. Ama doğum yaptığımdan beri zihnimde çok farklı düşünceler geziyor. Bir insan dünyaya getirdiğim için kendimi değişik hissediyorum. Sürekli ölüm aklıma geliyor. Çocuğuma eşime anneme babama bisey olacak diye kurup duruyorum. Kendim ölürsen oğlum annesiz kalıp üzülecek diye üzülüyorum. İnternette bi haber okuyorum o olay bizim başımıza gelmiş gibi hayal edip üzülüyorum. Ve düşüncelerimi durduramıyorum. Bu yüzden uzun süredir uyuyamıyorum. Zaten bebekten dolayı uykusuz kalıyorum o uyuyunca uyuyim diyorum ama düşünmekten kurtulamıyorum. Gece 3e 4e kadar dönüp duruyorum. Tam uyuyorum bebek uyanıyor bu sefer. Bu yaşadığım durumu yaşayan var mı hala lohusa sendromunda mıyım acaba ne diyorsunuz