kimkim Merhaba. 3 aylik bebegimde oksuruk var hafif usutmeye bagli dedi dr ciddi bisey degil dedi ilac vermedi serum suyunu buhar olarak veriyorum burnunu temizliyorum ama öksürük yani gicik tutuyo ne yapabilirim dogal yontemler…
zeynep0709 kimkim Ciğerlerine inmemişse korkmayın geçer on güne kadar burnunu serumla temizleyin yeter
kimkim zeynep0709 yok yani dr hafif kiazriklik var bogazinda korkulacak bisey yok dedi ama ortalik virüs kayniyo korkuyorum acikacasi ilerleyecek diye. Boyle gicik tutar öksururuz ya oyle öksürüyor kuzum
kimkim mathilda0 yok canim oyle fazla toz cekecek seyler kullanmiyorum buyuk kizomda alerjik cubku toza karji dikkat ediyorum ama bogazda hafif kizarliklik var dedi dr ortalik hep virüs korkuyorum acikcasi