destinyisall ben de 1 tog aldım odamız gece en düşük 22 derece olur, ince pijama ile giydiriyorum terleme vs hiç yaşamadık, 26 derece için zıbın yeterli olur sanırım ama denemeniz lazım ayrıca 26 derece yüksek bir sıcaklık güzel bir uyku için biraz daha serin olması gerekir 🌸