47aydanur Kizlar eşim sper sayısı çoğalsın diye gonalf kullandı gecen yıldan kallan uctane var dolapda bu yılda lazım oldu doktor kullanmasıni istedi gecen yıldan beri buzdolabında muhafaza ediyoruz bişey olurmuki bilgisi ollan yazsın lütfen
yigit27 47aydanur son kullanma tarihi gecmediyse ve hep dolapta ise uzun süreli elektrik kesintisi olmadıysa bir sorun olacağını düşünmüyorum.
47aydanur yigit27 tm canm teşekkür ederim son kullanma tarihi bu ay son kullanıp atılması lazım ama eşim baya tereddüt etii kullanmak için