Arkadaşlar merhaba. Başıma gelenleri az çok postlarımdan biliyorsunuz diye düşünerek direkt sorumu soracağım. Beni muayane ederlerken sadece üst gövdeme bakıldı ama olay sırasında bacağıma da tekme yemiştim. Ben bunu malesef muayane esnasında söylemedim daha doğrusu diğer ağrılarımdan sebep hatırlayamadım bile. Ancak şimdi bacağımda darba bağlı bir morluk var. Ama bu raporda yazmıyor. Haliyle bende elimin güçlenmesi için yazması taraftarıyım ama raporu alalı da 2 gün oldu birini hastane polisi almıştı. Yeniden rapor çıkartabilir miyim yoksa iş işten geçmiş mi oldu?