Dogum sonrasi normal bir surec. Ilk gebeligimden sonra cok cok fazla dokuldu ama sonra eskisinden daha guzel geldi dokulenler. Ikinci gebeligimden sonra ise 4. Aydan sonra dokulmeye basladi ama sadece banyoda dokuluyordu suan kizim 7,5 aylik dokulme cok azaldi. Uzulmeyin panik yapmayin normal dokulmesi. Eskiler de bebek anneyi tanimaya baslayinca dokulurmus dermis ama bilemiyorum.