Selam güzel anneler bebeğim altı aylık yaklaşık beş aydan sonra tadıma başladım parmağımla bir çok gıdayı tattırdım fakat şimdi öğün olarak geçiş yaptım ama hiçbir şekilde sevmiyor ağzını kitliyor yemiyor ne yapabilirim bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz varsa güzel önerileriniz bilmek isterim