Eskiden de bişeyleri kafama takar üzülürdüm ölümden korkar ama çekinmezdim ölüp gitsem ne olur diye düşünmezdim ama oğlum olduğundan beri ona bişey olucak diye sürekli düşünüyorum aşırı şekilde ya ben ölürsem ona kim bakar ya bize bişey olursa diye kimseye bırakamıyorum kucağa bile veremiyorum vardır ya hani bazıları biraz tutsunlar dinleneyim ben babasına bile gözümün önünde veriyorum geçecek mi bu