dinleanne Kızım 3 aylık normalde gün içinde çok uyanık ama bazı günler aşırı uykulu oluyor bunu yaşayan var mı
ozcan39 dinleanne Evet bir günü bir gününü tutmaz o aylarda. Sonra da 4. Ay atağı başlar ve uyku düzeni daha da değişir.
peramomms dinleanne oğlum 7 aylık o zamanlar hep uyurdu bende bu normal değil diyordum hatta hiç uyanık kalmak istemiyordu diyordum bu nasıl dönmeyi emeklemeiy öğrenecek hep uyuyor ama 4. .aydan sonra düzeni oluyor hiç endişelenmeyin uyusunda büyüsün
Kubra-2607 dinleanne benim bebeğimde 4. Aya kadar böyleydi oturup buna dertleniyordum.4.aya bir girdik her şey değişti.
Efnans_Mom dinleanne tadını çıkar bacımmm 😂 8 aylığa kadar gıkı çıkmayan herkesin çok uslu dediği kızım 9.5 aydan sonra öyle bir bozuldu ki 😂 üst diş dönemi tüm dengelerini bozdu 🤦🏻♀️ ( her bebek farklıdır tabiki)
dinleanne peramomms ben de 4.aydan sonra değişir diye düşünüyorum bu günleri ararım o zaman 😂😂 Allah analı babalı büyütsün sizin yavrunuzu da 🙏
dinleanne Kubra-2607 ben de acaba bir sıkıntı mı var diye kendime dert ediyorum bir de sessiz sakin bir bebek bakalım bizim 4. Ay nasıl olacak
Kubra-2607 dinleanne burda sakin bebek,uyAnmayan bebek postları okuyordum.Başında bekliyordum uyansın diye☺️Anne yüreği işte sizi çok iyi anlıyorum 😍
Eymencvk dinleanne hayır yok emekleme henüz yok onun haricinde herşey normal oğlumda çok uyurdu emeklemedi süründü hep 13 aylık yürüdü 14 aylık emekledi 😂
Ftet Kolik bebek annesi olan ben bu yazılanalrı şaşkınlıkla okuyorum hiç uyku nedir ve sürekli ağlama ile geçen kocaman bir yıl
dinleanne Ftet kolik bebek zordur eminim benim ki gazını çıkarıyor çok şükür çok mu uyuyor diye sormamın nedeni normalde gün içinde çok uyanık en fazla yarım saat uyur ama bazen hep hali uykulu o yüzden