Herkese merhaba. Bebeğim 4.5 aylık. Neredeyse 3 aydan beri bebeğimi gece uykusuna yatırdığımda birden çok kez mızıldıyor, kaldırıyorum ve nasıl uyuttuysam aynı destekle uyutup tekrar yatırıyorum. Derin uykuya geçmesi zaman alıyor çok kez yatır kaldır yapıyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?