Kızlar kızım 8 aylık ek gıdası iyi ama mam içmiyor biberonda değiştim mama da değiştim bütün mamaları denedim nerdeyse ama içmiyor bügün doktors götürdüm gündüzleri ek gıda yoğunluk ver gece de kefir ve ayran verebilirsin dedi ama kefir ağır bir besin olarak söyledi bi arkadaşım sizce ne yapmalıyım?