Bizal Gzlky aşı takvimine baktım 4 gözüküyor hepatitb, karma ve pnömokok bunların 3. Dozları iğne, çocuk felci ağızdan 1. Dozu. 3. Doz olanlardan biri mi çıkarıldı acaba? Çünkü hemşiremiz çocul felcini ağızdan olacağını söylemişti.
Gizemta Bildiğim kadarıyla 2 bacak 1 ağızdan var... 5li karma aşı ve zatürre, ağızdan ise çocuk felci yapılıyor
Oglunasikbiranne08 Gzlky yok kpa (zatürre) kalkmış . Önceden 2 4 6 12 ayda yapılıyormuş . 3 doza düşmüş . 6. Ayda yapılmıyormuş artık
snglkllgl Gzlky çünkü yeni geldi bu uygulama sağlık bakanlığı aradadeğişiklik uygulayabiliyor geçmiş olsun