Kızlar dolgulu dişim var apseli olduğundan işlem yapılmadı normal diş doktoruna gittim beni endodontiye yönlendirdi antibiyotik kullanıyordum bitti dişim ağrımıyordu şimdi tekrar ağrımaya başladı sanırım apse yenilendi ve sıram 29una önerisi olan var mı ağrısına dayanamıyorum