Normalde günde 3 kere 20 damla yazıyor ama ben günde 1 kez 20 damla kullandığım halde fazla gelmişti, gece 2 saat uyusam yatak çarşaf falan süt oluyordu hep. Bıraktım hemen damlayı…
Siz de birden fazla miktarda kullanmayın bence. Yavaş yavaş arttırın. Fazla süt üretimi de mastite falan sebep olabiliyor.