Temizlikperisi Kızlar 4.376 geldi kdv 729 yani o kadar olamaz çok şaşırdım hiç mi İnsanları düşünmüyorlar nasıl ödecek size kaç geldi fatura 🤦🤦
ozcan39 Temizlikperisi O değil de bize halâ Aralık ayının faturası gelmedi. Ocak başında gelmesi gerekirdi ama yok. Ödemek için internet bankacılığına girip üzerine tıkladığımda da data bulunamadı diyor.
58vildan Dublex mi eviniz normalde de çok gelmiş faturanız 🥲 bizim 50m2 evimize 603₺ gelmişti bu ay daha fazla kullanmışımdır bebişim 11 günlük
Temizlikperisi 58vildan kız yok anam ne dubleksi 3+1 evim zemin kat bu kış biraz soğuktu Erzurum 😳valla eşimi işten çıkartmasalardı bu kadar da takmazdım kafaya 🤦
58vildan Temizlikperisi ah evet erzurumda tanıdıklarımız var baya soğuk karlıydı bu yıl Rabbim yardımcınız olsun
nesizade05 Temizlikperisi çok gelmiş kaçta yakıyorsunuz? Valla biz çözümü elektrikli sobada bulduk doğalgaz 40 da oluyor oturduğunuz odada soba açıyoruz yatmaya yakında yatacağınız odaya takıyoruz ısıtıyoruz elektirk daha az geliyor doğalgazdan çünkü
gocebebirbayan Temizlikperisi bu sene hakkari ye tayinimiz çıktı geldik bizde. Aşırı soğuk geldi normalde ben mersin eşim adanalı olunca 🥲 60 da yakıyoruz 2700 tl gelmiş bize de küsüratları da vardır
tospikannesi_ Temizlikperisi kız maşallah çok fazla gelmiş🥹 bizim kdv kadar bile gelmiyor 540 gelmişti doğalgaz
Temizlikperisi tospikannesi_ kız anam Erzurum Cok soğuk bebem olmasa sabit 40 da yakarım ama bebem var